Motor de cautare de persoane online

Ma uitam pe analytics ce continut a atras cei mai multi vizitatori ai acestui blog si am descoperit ca multi ajung aici ca urmare a articolului “Gaseste-ma online – motor de cautare persoane” despre serviciul wink.com si mi-a venit brusc o idee. Ce ar fi daca as face un astfel de motor de cautare online a persoanelor pe internetul romanesc ? Sunt cateva chestii care sunt specifice netului de pe la noi si cred ca ar fi utila o baza de date cu “identitatea online a romanilor“. Ar putea fi scrise ceva biografii despre oamenii care activeaza (sau au activat) pe plaiurile virtuale romanesti.

Acum cativa ani vedem intr-un film o sintagma de genul “te-am googalit” care se referea la cautarea unei persoane pe google, inainte de a o cunoaste. Este o idee interesanta sa parcurgi un pic urmele virtuale ale cuiva inainte de a te intalni face-to-face.

cautare persoane online - o idee

53 thoughts on “Motor de cautare de persoane online

  1. ma numesc Monica, caut o persoana care nu o vad de 15 ani numele ei este Dorina Calma locuia in Craiova cindva de mult daca cineva are relatii despre ea va rog anuntati-ma sau dati-mi un alt mod de cercetare!

  2. buna

    ma numescDiana si il caut pe fostul meu sot care se numeste burian carol si ultima adresa pe care o stiu eu este localitatea somosches judetul arad. multumesc

  3. Pingback: deh, daca am fost lenes si n-am facut eu …

  4. Ajutor, am nevoie de ajutorul dumneavoastra. Am participat la un concurs de fotografie si am nevoie sa votati pentru mine, fotografia se numeste : va astept si pe voi sa petreceti este ultima foto din stanga jos, iar linkul este (CENZURAT). Multumesc pentru ajutor.Se voteaza o data la 12 ore. Poate aveti si prieteni care ma pot ajuta. Multumesc foarte mult. Nu se stie niciodata cand aveti nevoie si eu va pot ajuta

  5. Buna ziua !Va rog sa ma ajutati in masura posibilitatilor voastre:caut pe TOMA LIVIA,in jur de 58 de ani;in tinerete a locuit in Galati pe strada Egalitatii;posibil casatorita cu un cetatean strain in anul 1980.Aproximativ 1,75m.,constitutie atletica,bruneta,par lung.Va multumesc anticipat tuturor celor care ma pot ajuta.Cu stima,George.

  6. Stimate Catalin,ai avut o idee extraordinara.Te felicit si iti doresc tot binele din lume !Cu stima,George.

  7. Caut pe VALEAN MIHAI este din Orastie statea pe strada pricazului si are 20 de ani avea bunici la Valisoara ,tatal lui se numea VALEAN TIBERIU .Sunt sora lui si as vrea sa il gasesc .Va multumesc .

  8. Daca cineva il cunoaste va rog sa imi trimiteti un e-mail la adresa emaflori_1982@yahoo.com cu mai multe detalii despre Valean Mihai ,str.Pricazului ,Orastie ,jud. Hunedoara.sunt sora lui si il caut nu lam vazut decand avea un an ,acuma el are 20 de ani ,tatal lui se numeste Valean Tiberiu.Va multumesc.

  9. PROMIT DAU RECOMPENSA DE 100 DE EURO PENTRU CINE MA AJUTA SA IMI GASESC CEI MAI BUNI PRIETENI . SE NUMESC POP ADRIAN SI POP GABRIEL SANT DIN SATUL BOERENI LANGA ROHIA, TARGUL LAPUS , EU LOCUESC IN SPANIA DE 10 ANI SI AM PIERDUT LEGATURA CU EI DE CAND AM AJUNS PE AICI. ASTEPT AJUTOR PE EMAIL MEVTV@HOTMAIL.COM MULTUMESC.

  10. Buna ziua, caut si eu o fosta colega de liceu,nu mai stiu nimic de ea de foarte multi ani, se numea Balasa Andreea, din craiova. Daca cineva o cunoaste va rog scriti-mi pe anamaria80@tiscali.it Multumesc!

  11. ma numesc ionel popa si caut o pesrsoana de etnie roma cu care am luptat in revolutie,pe nume Miclescu Fulgeran din craiova,NR tel:0742492568

  12. Ma numesc adina si caut o persoana cu numele Stoica Marius Dainel si locuieste in Constanta…..nu am mai multe date despre el!!!Care aveti informatii despre el va rog sa lasati un comentariu.Multumesc!!!!va rog e urgent….

  13. salut caut info despre o fata care in anul 1986 lucra la cugir dar ea era din alba iulia .fata se numea pe atunci hategan mariana. multumesc

  14. salut , as dori sa gasesc o prietena din tinerete ,se numea ceausu doinita locuia in tg ocna.jud bacau dar a absolvit facultatea de geologie din iasi in perioada 1983-87, va multumesc primesc info pe email marinion56@yahoo.it

  15. buna ziua. caut o prietena din copilarie.. se numeste claudia pintilie si e din braila a locuit odata in vidin scara 7..adresa mea de YM este papusiklusuki… va rog sa ma ajutati. multumesc

  16. imi caut si eu fratele ,se numeste visan valeriu constantin si e din golesti focsani…imi puteti da vreun indiciu la id de mess irinna.ioanna

  17. Ma numesc Farcagean Daniela,sunt din Lugoj si imi caut tatal pe nume Fuiorea Daniel..stiu ca a lucrat in cadrul armatei in Lugoj prin 1987..am 21 de ani..stiu ca a locuit in Craiova,si as dori foarte mult sa-l cunosc.va rog frumos cei care imi pot da informatii sa ma contacteze pe :www sweetlizzuka@yahoo.com

  18. salut celor care citesc mesjul.caut o prietena de care nu mai stiu nimic despre ea de aproximativ 5 ani incerc sa o gasesc dar nici o sansa.se numeste FLOREA DIANA MARIA nascuta in vulcan hunedoara.stiu ca in ultimul timp lucra in arad.cine poate sami dea detalii doar un mesaj daca se poate locuiesc in spania…nr meu de tel.0034 636 778 795.sau un e-mail la robertadrianm@yahoo.com.mutumesc

  19. Pingback: Ce as fi propus eu la Launch48 « CTI97

  20. Buna seara , …cine ma poate ajuta si pe mine ? Caut o persoana Nitu Maria , era numele de fata , si dupa sot o chema Radu Maria , de loc era din Lugoj , comuna Costeiu , sat Tipari , >>Dupa sot , repet , Radu Maria , si locuia in Orsova …..Numele meu este Petcu Sorin …daca ma poate ajuta cineva , ma gaseste aici > topazsor@yahoo.com mercii mult .

  21. Doresc sa aflu informatii despre cineva deosebit de acum 30 ani care se numea Mustata Rodica ,fiind pe atunci eleva la liceul sanitar din Bucuresti in practica la Spitalul Militar iar eu pacient soldat care a avut grija de mine ca de un frate.

  22. Buna,ma numesc Peter Maria-Etelka as vrea sa imi cunosc tatal,il cheama Munteanu Ion a lucrat in Baraolt ca furajer.locuia in comuna Urechesti jud.Bacau.
    Cine poate sa imi dea informati sa ma contacteze la emaiul meu eta_mn@yahoo.com.va multumesc

  23. as vrea si eu sa aflu un mail sau un nr de telefon al aneei maria culeasca fosta ragalie din galati…ma poti ajuta?

  24. ma numesc Adriana Tomescu,am pierdut contactul cu Nuti si Nicolae Lupu din Constanta.Incerc de mult sa-i contactez dar nu mai stiu daca se afla in Romania.Imi doresc mult sa pot contacta cu ei.

    • Daca persoana pe care o cauti ,respectiv domnul Lupu a fost acum ani buni vames , iti pot spune doar ca a avut un restaurant impreuna cu un libanez .Soleta se numea restaurantul ….cu mult timp in urma era asta ….iar persoana de care spun eu ,era un tip inalt ,si solid ..bine facut …..calm si manierat . nu-ti pot spune exact daca mai este in tara ,ca nu l-am vazut de mult timp ….mai exact de cind numai lucreaza nevasta mea acolo . M-ar bucura sa te fi ajutat cu ceva informatia mea ……..sanatate

      • Intradevar lucra ca vames atit el cit si sotia.Nu mai stiu nimic de ei de 10 ani.Ai posibilitatea de a-mi confirma daca numele folosit intre prieteni pentru Elena Lupu este Nuti? ( cel putin asa se prezenta ea).Inclus nu m-ar deranja sa le lasi urmatorul e-mail alexandrina1937@yahoo.es
        Multumesc mult

  25. imi caut fratele nu prea stiu multe despre el am fost la leagan si a fost dat la o familiepe nume chircu nicolae din timisoara dar nu lam gasit el cred ca nici nu stie despre mine nascut in 23 octombrie 1991 va rog datimi un detalui despre el ca eu nul gasesc va rog primul lui nume a fost zapodseanu dragos iar acum cred chircu dragos

  26. Buna ziua!Caut o persoana pe nume Stan Sorin -Petru,nascut in Timisoara,la data de 16 septembrie 1983,acum cred ca se afla in Bechet,Dolj,e vorba de verisorul meu de care nu stim nimic de el

  27. Buna seara! Caut si eu o prietena, Dragomir Oana, are in jur de 24 de ani si este din Mangalia,Constanta.Nu stiu cum sa dau de ea, am pierdut legatura cu mult timp in urma.Daca ma puteti ajuta…Multumesc!

  28. as dori sa stiu cum pot afla daca mai exista cineva in Romania cu numele de familie Başti + Başti Andrei (Andraş) a fost bunicul meu, a avut o singura fata + mama mea. El era nascut undeva in Ardeal + o parte din neam s+a numit Acsay

  29. Ma numesc Dan si caut o fata bruneta pe care am vazut-o pe data de 11 05 2014 IN LOCALITATEA BEHARCA pe langa Craiova si careia i-am spus ca e FOARTE FRUMOASA. Era la masa cu o prietena de-a ei, satena si manca la primul restaurant cum vii dinspre Drobeta, restaurant care avea o piscina inauntru. Daca vreun ospatar o cunoaste as fi foarte bucuros sa o pot revedea sau macar sa aflu despre ea cate ceva. N-am avut prezenta de spirit si curajul sa o intreb cum o cheama, eram uluit si fastacit de cat de frumoasa e si am plecat dupa ce i-am spus doar ca e foarte frumoasa. Daca e vreo posibilitate sa o intalnesc in viata asta raman infinit recunoscator

  30. Salut,m-a numesc Dinu Alexandru si caut 2 verisori : Dinu Madalina;Dinu Alexandru Vasile.S-au nascut in Bucuresti,Madalina 1984 Alexandru in 1982.Parintii lor s-au despartit si am pierdut legatura cu ei.Daca m-a puteti ajuta email-ul meu este: ufo_alex_26@yahoo.com

  31. Imi pare rau, dar ai abuzat de optiunea de comentariu si ceea ce ai facut tu se apropie foarte tare de ce se numeste SPAM – te rog nu mai folosi blogurile ca mijloc de promovare a ta intr-un concurs. Mai ales, NU CERSI voturi – eu unul urasc cersetorii !

Lasă un răspuns

